کلاس آنلاین زبان کودکان

یادگیری زبان انگلیسی در سنین پایین بسیار ساده تر است. همین موضوع حساسیت والدین را نسبت به آموزش زبان انگلیسی برای کودکان خود بیشتر کرده است. اهمیت و لزوم یادگیری زبان انگلیسی در جوامع کنونی بر کسی پوشیده نیست. لذا آموزش زبان انگلیسی برای کودکان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. آموزش زبان انگلیسی برای کودکان متد خاصی را دنبال میکند. این روش ها باید به گونه ای باشدکه در ابتدا کودکان را به یادگیری زبان انگلیسی تشویق کرده و در آنها علاقه ایجاد کند و سپس مطالب آموزشی زبان را به کودکان انتقال دهد.

استفاده از فیلم های آموزنده انگلیسی مخصوص کودکان و نوجوانان ، استفاده از کتاب های مخصوص کودکان و نوجوانان، استفاده از متدهای پرهیجان audio lingual ، ایجاد محیط مفرح آموزش زبان انگلیسی از مهمترین فاکتورهای آموزش زبان انگلیسی برای کودکان است.

موثرترین روش تدریس زبان انگلیسی به کودکان و خردسالان ؛ گیمیفیکشن (Gamification)

موثرترین روش آموزش زبان انگلیسی به خردسالان و کودکان ، استفاده از متد گیمیفیکیشن (یادگیری همراه با بازی) است. با تحقیقات گسترده ای که در سال های اخیر انجام شده است، مشخص گردید که روش گیمیفیکشن موثرترین روش تدریس زبان انگلیسی به کودکان است. در این روش آموزش زبان همراه با انواع بازی ها، موزیک ، تماشای فیلم ، مسابقات هیجان انگیز و… انجام می شود. این امر هم سبب افزایش علاقه و ترقیب کودکان به یادگیری زبان شده و هم اینکه مطالب آموزشی را به حافظه بلند مدت آنها انتقال می دهد که و مطالب وارد حافظه تصویری کودکان (photographic memory) می شود.

مرکز زبان حامی با سالها مطالعه در زمینه اجرای روش گیمیفیکشن در تدریس زبان انگلیسی به کودکان و خردسالان ، از این حیث خود را سرآمد می داند و از این متد برای تدریس زبان به کودکان استفاده می کند. بهره گیری از اساتید متخصص در تدریس زبان انگلیسی به کودکان ، طراحی و استفاده از جزوات و کتاب های مناسب کودکان ، استفاده از فیلم های آموزشی زبان انگلیسی مناسب کودکان ، استفاده از تصاویر و فلش کارت ها ، یادگیری زبان از طریق موزیک و ورزش و نیز تدریس زبان انگلیسی به کودکان از طریق بازی از متدهای اجرایی در روش گیمیفیکشن است. برای صحبت با کارشناسان و دریافت راهنمایی بیشتر در مورد تدریس زبان انگلیسی برای کودکان و اطلاع از دوره های زبان انگلیسی ویژه کودکان فقط کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید و یا از طریق شماره های تماس و شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

جهت دریافت مشاوره فوری در مورد آموزش زبان انگلیسی برای کودکان فرم زیر را تکمیل کنید: