دوره آموزش زبان انگلیسی

دوره آموزش زبان انگلیسی به طور کلی به چند شکل مختلف وجود دارد. زبان آموزان بسته به نیاز و شرایط خود می توانند از این دوره ها استفاده کنند.

دوره آفلاین آموزش زبان (ویدئویی)

دوره آفلاین زبان انگلیسی یا به زبان دیگر دوره های ویدئویی زبان انگلیسی برای کسانی مناسب است که وقت شرکت در کلاس های حضوری، خصوصی و یا آنلاین را ندارند. یا برای دوستانی که میخواهند زبان را در محیط کار، مترو، اتوبوس، ترافیک و یا شرایط خاصی یاد بگیرند. به طور کلی، کسانی به هر دلیل امکان حضور در کلاس را ندارند میتوانند از دوره های آفلاین یا ویدئویی استفاده کنند.

دوره های آفلاین انگلیسی در سطوح مختلف و برای اهداف مختلف ارائه شده است که برای دسترسی به آنها می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

دوره آنلاین آموزش زبان

آموزش آنلاین زبان انگلیسی یکی از کارآمدترین روش ها برای یادگیری زبان انگلیسی است. زیرا واقعا برای یادگیری نیازی به شرکت در کلاس های حضوری، رفت و آمد بی مورد، کلاس های ترمیک طولانی و خسته کننده نیست. شاید کلاس های حضوری برای درس های عملی و آزمایشگاهی ضروری باشد، اما برای یادگیری زبان به هیچ وجه!!!!

آموزش آنلاین انگلیسی
آموزش آنلاین زبان

مرکز زبان حامی از اولین مراکز تخصصی آموزش آنلاین زبان انگلیسی است که فعالیت خود را از سال ۹۵ آغاز کرد (۳ سال قبل از شیوع کرونا) و به نوعی پیشرو در بحث آموزش آنلاین زبان انگلیسی است. برای آشنایی با دوره آنلاین زبان انگلیسی، می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید و با انواع دوره های آنلاین و جزئیات، نحوه برگزاری و… آشنا بشید و از یک جلسه کلاس رایگان استفاده کنید.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

روش دیگر آموزش زبان انگلیسی، استفاده از کلاس های خصوصی با کمک یک معلم خصوصی است. شاید در کوتاه مدت کمی پرهزینه تر از سایر روش های آموزشی باشد، اما بدون شک سریعترین راه است و با کاهش زمان آموزش، در بلند مدت می تواند به لحاظ مالی هم به صرفه تر باشد. برای اطلاع از قیمت و جزئیات دوره آموزش زبان انگلیسی خصوصی میتوانید به این صفحه مراجعه کنید.

کلاس خصوصی آموزش زبان انگلیسی
کلاس خصوصی زبان انگلیسی