آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی، به صورت رایگان در مرکز زبان حامی برای زبان آموزان تعبیه شده است. آزمون استاندارد تعیین سطح باید هر ۴ مهارت زبان یعنی، Listening, Speaking, Reading و Writing را مورد ارزیابی قرار دهد. به همین جهت، در این جا دو نوع آزمون تعیین سطح برای شما تعبیه شده است. آزمون اول یک آزمون آنلاین تعیین سطح است که سطح عمومی زبان شما را ارزیابی می کند. آزمون دوم ویژه کسانی است که میخواهند سطح مکالمه و مهارت مکالمه خود را بدانند. از این رو میتوانند یک جلسه رایگان مکالمه با یکی از اساتید رزرو کنند و وضعیت مکالمه خود را مشخص کنند.

آزمون استاندارد تعیین سطح زبان

طبیعتا برای ارزیابی دقیق و استاندارد سطح زبان انگلیسی شما، باید همه ۴ مهارت اصلی یعنی Speaking , Listening , Writing, Reading ارزیابی شود. در کنار این ۴ مهارت دایره واژگان و گرامر نیز باید ارزیابی شود. در این صفحه دو سبک آزمون تعیین سطح برای شما وجود دارد که به بسته به نیاز خود میتوانید از آن استفاده کنید.

امتحان تعیین سطح زبان (آنلاین)

این آزمون تعیین سطح زبان رایگان است و شما می توانید با پاسخگویی به ۲۵ سوال سطح عمومی زبان خود را دریابید. بر روی شروع آزمون تعیین سطح کلیک کنید و تست را آغاز کنید. در این آزمون با طراحی سوالاتی در سطوح مختلف، سطح زبان انگلیسی شما سنجیده می شود.

آزمون تعیین سطح مکالمه

این آزمون تعیین سطح، برای ارزیابی سطح مکالمه شماست. میتوانید یک جلسه رایگان مشاوره و تعیین سطح مکالمه زبان انگلیسی با یکی از اساتید رزرو کنید. در انتهای این جلسه سطح مکالمه شما به شما اعلام می شود. پس از این جلسه میتوانید در صورت تمایل، با شرکت در کلاس آنلاین، مکالمه خود را بهبود بخشید.

سطوح استاندارد در زبان انگلیسی

به طور استاندارد زبان انگلیسی شامل ۶ سطح مختلف است. این سطوح از مبتدی تا پیشرفته عبارتند از: سطح آغازین (A0)، سطح مقدماتی یا پایه (A1)، سطح پیش متوسط (A2)، سطح متوسط (B1)، سطح بالا متوسط (B2) و سطح پیشرفته (C1). شکل زیر ۶ سطح استاندارد را که مورد قبول مراجع علمی و دانشگاهی آموزش زبان است نشان می دهد.

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی
سطوح استاندارد زبان انگلیسی

سایر آزمون های آنلاین

در این جا برخی دیگر از آزمون های آنلاین توسط مرکز زبان حامی برگزار می شود، به تفکیک سطوح، قابل دسترسی هستند. نمونه سوالات مربوط به سطوح مختلف و آزمون های آنلاین قابل اجراست.

آزمون زبان انگلیسی سطح مقدماتی

این آزمون آنلاین، شامل ۱۵ سوال مختلف برای سطح مقدماتی است. برای دوستانی که سطح زبان آنها مبتدی (پایه) است، این یک آزمون مناسب است تا میزان یادگیری خود را بسنجند.

آزمون زبان انگلیسی سطح پیش متوسط

این تست شامل ۱۹ سوال برای سطح پیش متوسط (Pre-Intermediate) است. زبان آموزانی که در این سطح هستند میتوانند در این آزمون شرکت کنند و مهارت و یادگیری خود را بسنجند.

آزمون زبان انگلیسی سطح متوسط

این تست شامل ۳۶ سوال در سطح متوسط (Intermediate) است. برای دوستانی که سطح متوسط هستند، آزمونی مناسب است تا میزان یادگیری خود را بسنجند.