بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان

در این پست قصد داریم، بهترین کانال های یوتیوب (Youtube) برای آموزش زبان انگلیسی را به شما معرفی کنیم. همچنین لینک این کانال ها و موضوع تدریس هر یک را توضیح خواهیم داد.

بهترین کانال های Youtube برای آموزش زبان انگلیسی

در این کانال یوتیوبی، باب (Bob) که یکی از مدرسین محبوب زبان انگلیسی در کاناداست، ویدئوهای آموزشی بسیار مفیدی در زمینه های مختلف تولید می کند. سبک تدریس او بسیار دلنشین است زیرا تمام تدریس او در محیطی انجام می شود که مرتبط با موضوع است. برای مثال اگر قصد دارد در زمینه مکالمات داخل یک رستوران آموزشی دهد، این کار را در محیط واقعی و داخل رستوران انجام میدهد. لذا محیط تدریس او همیشه متناسب با محتوای تدریس اوست که این کار به دلیل ایجاد حافظه تصویری، یادگیری را بالا میبرد.

ویدئوهای او در زمینه های مختلفی چون، لغات کاربردی، عبارات، تلفظ، درک مطلب، نکات گرامری، مکالمات موضوعی و… تهیه شده است. بهترین ویژگی او، ارتباط ویدئو ها با محتوای آموزشی است. بهترین ویدئوهای او، آموزش لغات و اصلاحات است.

کانال یوتیوب Bob
کانال Youtube باب کانادایی

آرنل (Arnel) یک خانم نیتیو است که به گفته خود اصلیتا آمریکایی / کره ای / چینی است. او در انگلستان زندگی میکند اما لهجه آمریکایی دارد. بهترین ویژگی او، لحن دلنشین و دوستانه اوست که آموزش او را گیرا می کند. او در کانال یوتیوب خود، سه دسته ویدئو منتشر می کند: ویدئوهای آموزش گرامر، لغات ضروری انگلیسی، نکات کوتاه انگلیسی. بهترین ویدئوهای او، ویدئوهای آموزش گرامر است زیرا می توان گفت او استاد آموزش گرامر با جزئیات کامل است.

کانال یوتیوب Arnel

خانم اما (Emma) یکی از فعال ترین مدرسین زبان انگلیسی در یوتیوب است. ویژگی اصلی ویدئوهای او، نظم و انضباط او در تدریس، تِم زیبای ویدئوها، تدوین خوب ویدئوها، شوخ طبیعی او و… است که این فاکتورها، ویدئوهای او را متمایز می کند. زمینه ی فعالیت های او بسیار گسترده است و فیلم های منتشر شده تنوع زیادی دارد.

این دسته بندی ها عبارتند از: انگلیسی کسب و کار، تلفظ و لهجه، جملات شرطی، تقویت اعتماد به نفس و کیفیت مکالمه، Phrasal Verbs، اصلاحات زبان انگلیسی، تمرینات مکالمه با انگلیسی زبان ها و آشپزی و غذاهاست. اما شاید عمده معروفیت او برای ویدئوهای Business English و تقویت اعتماد به نفس است.

کانال یوتیوب mmmEnglish
کانال یوتیوب mmmEnglish

این کانال یوتیوبی قطعا یکی از بهترین مجموعه های موجود در اینترنت برای یادگیری زبان انگلیسی است. تنوع ویدئوهای منتشر شده به قدری است که این کانال را به یکی از کاملترین کانال های یادگیری زبان انگلیسی تبدیل کرده است. بهترین ویژگی این کانال یوتیوب (Youtube) آموزش زبان انگلیسی از طریق طراحی انمیشین های اختصاصی برای یادگیری زبان انگلیسی است.

انمیشین های منتشر شده در این مجموعه شامل: مکالمات روزمره، مکالمات در موقعیت های مختلف، عبارات، اصطلاحات، گرامر، زمان ها در انگلیسی، لغات، طبیعیت و حیوانات است. ساخت انیمیشن های اختصاصی، کیفیت بالای محتوا، زیرنویس برای فیلم ها، موقعیت های کابردی، لغات، گرامر و مکالمات روزمره و کاربردی و لهجه و صداگذاری عالی، از مهمترین ویژگی های ویدئوهای این کانال است.

بهترین کانال یوتیو یادگیری زبان
کانال یوتیوب Easy English