مهدی شیرازی

استاد آیلتس زبان انگلیسی

مهدی شیرازی

تخصص اصلی:آیلتس, تافل, مکالمه

سابقه

۱۲ سال

تعداد زبان آموز

۱۸۲ نفر

امتیاز

۴٫۹

معرفی مدرس

مهدی شیرازی هستم. یادگیری زبان انگلیسی رو از ۱۵ سالگی شروع کردم. در سن ۲۱ سالگی مدرک معلمی زبان انگلیسی (TTC) خودم رو دریافت کردم و سپس با اخذ نمره ۸ در آزمون آیلتس، به طور تخصصی به تدریس آیلتس و مکالمه پیشرفته پرداختم. الان نزدیک به ۱۲ سال است که کار تدریس رو به شکل حضوری، آنلاین، خصوصی و… انجام میدم.

به طور تخصصی تدریس آنلاین را از سال ۹۶ یعنی چند سال قبل از شیوع کرونا آغاز کردم. به خاطر دارم اون زمان شاید تعداد کسانی که زبان رو به شکل آنلاین تدریس میکردند انگشت شمار بودند. همین قدیمی بودن در حوزه آموزش آنلاین زبان باعث شد، عزیزان زیادی از داخل و خارج از کشور (مهاجران عزیز) برای تقویت مکالمه و یا اخذ مدرک آیلتس در کلاس هام شرکت کنند و من هم توفیق کمک به آنها را داشته باشم.

تاکنون چندین کتاب و دوره برای آموزش زبان انگلیسی تهیه کردم که معمولا در اختیار زبان آموزها قرار میدم. به لطف خدا و اعتماد بچه ها، در حدود ۲۰۰ زبان آموز مختلف، به شکل خصوصی در کلاسهام شرکت کرده اند که باعث افتخار منه.

همه عزیزانی که دوست دارن از یک جلسه معارفه و آشنایی استفاده کنند، میتونند یک جلسه آنلاین رایگان، جهت مشاوره و تعیین سطح رزرو کنند.

نظرات زبان آموزان

رزرو تایم کلاس

در حال بارگذاری ...